“Saya Dah Mula Rasa Takvt..”- Elfira Loy Mula Rasa Debaran Nak Bersalin

Pelakon Elfira Loy yang kini hamil enam bulan, akui sudah mula berdebar menanti detik kelahiran bayi sulungnya.

Namun, Elfira memberitahu HLive, dalam yang sama dia teruja untuk menyambut cahaya matanya dan seronok menikmati proses kehamilannya.

 

“Sekarang ini, saya dah mula fikir takut hendak bersalin dan sudah mula memikirkan bagaimana keadannya bila semakin dekat dengan waktu itu.

“Dalam masa yang sama saya teruja juga untuk menati kelahiran anak saya ini dan ia adalah cucu pertama bagi kedua-dua belah keluarga saya dan suami.

 

“Buat masa sekarang saya hanya mahu fokus dan menikmati proses kehamilan ini kerana ia rezeki dari Allah yang bukan semua orang dapat rasainya,” katanya.

Elfira mendirikan rumah tangga dengan Faris Khairol Anwar, pada 1 Jan lalu.

Sementara itu, apabila ditanya apakah perubahan yang berlaku terhadap dirinya, Elfira menjawab dia kini lebih suka memandu kereta sendiri.

 

“Jika dulu saya tidak suka memandu tetapi kini saya sendiri yang akan memandu kerana jika tidak saya akan rasa pening duduk di dalam kereta,” katanya lagi.

Untuk berita hiburan yang padat dengan informasi, jangan lupa saksikan HLive! yang bersiaran pada setiap Isnin hingga Sabtu pada jam 8.30 malam di Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123).

 

 

View this post on Instagram

 

Can you see how small my mini me? I bet you cant recognize that is me! RM40k worth of prizes are also waiting for you if you can spot it ! Come and try it with me on 29th June 3pm at OPPO Reno Series Art Centre at Sunway Pyramid ( 24/6 – 30/6, LG1 Main Concourse), I will be there! OPPO Reno 10x Zoom with 10 hybrid zoom and 60x digital zoom, 48 MP triple rear cameras and Snapdragon 855 chipset who prefers perfection in a smartphone! For those who purchase OPPO Reno 10x Zoom will receive a Gimbal stabilizer worth RM599, a Chromecast 3 worth RM199 (while stock lasts) and an extended screen protection warranty. And for OPPO Reno (standard version) on that day, you will receive a Battery Casing worth RM119 and a Chromecast 3 worth RM199 (while stock lasts). *purchase at roadshow only Come and join the fun, play the games and you might win something! And don’t forget to take your pic here at our Insta-worthy spot for perfect and cool pictures! #OPPOReno10xZoom #FurtherYourVision

A post shared by 25 | 🇲🇾 | (@elfiraloy) on

Sumber : Gempak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariResepi

Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*