Datin Seri Shahida Sering Dimarahi Bienda,.-“Dulu dia selalu marah saya sebab…”

Isteri kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri, Datin Seri Shahida menerusi ruangan instagramnya, ada berkongsi sekeping gambar bersama kawan baiknya. Datin Seri Sahida mengimbas kembali detik perkenalan dengan rakan penyanyi, Bienda ketika sama-sama menganggotai kumpulan nasyid Solehah tak lama dulu.

Menurutnya, ketika tingkatan satu, dia dan Bienda duduk bersebelahan antara satu sama di dalam kelas dan sangat rapat sehinggakan baju sekolah turut dikongsi bersama.

“Lama x jumpa kawan saya ni @biendalavienda rasanya last pergi umrah sama2 3 tahun lepas.”

“Saya kawan dengan bienda ni dah lama dari umur 13 tahun,duduk sebelah2 je dulu…dulu kat sekolah semua org nak kawan dan dekat dgn dia sebab dia cantik…pastu dia famous.”

“Hahaha saya pun sama nak kawan dgn dia sebab dia cantik manalah tau kan dapat aura cantik tu sikit (gurau je) tapi dia mmg baik,kita org rapat sampai baju sekolah pun kita org boleh share….semua masalah kami share sama2..”

“Cuma boyfriend je kita org x share waktu tu….cuma bila dah kahwin masing2 sibuk sebab ada komitmen dan kerjaya masing2..”

Malah, menurutnya lagi, dulu dia sering sahaja dimarahi Bienda disebabkan jarang berada di dalam kelas.

“Dulu dia selalu marah saya sebab jarang masuk kelas sebab saya ni mmg sibuk kat sekolah,kejap kang main hoki,pastu bola baling,pastu dikir barat la,lompat jauh la…(macam2 la ko ni da) selalu dia sebut ayat tu…”

“Alhamdulillah dah 22 tahun kami kawan,gaduh baik,gaduh baik…bila gaduh mesti tukar tempat duduk dlm kelas.”

“Apapun semoga sahabat saya ni diberi kebahagiaan dunia dan akhirat dan mudahan persahabatan kita kekal sampai ke nafas yg terakhir..”

 

 

View this post on Instagram

 

lama x jumpa kawan saya ni @biendalavienda rasanya last pergi umrah sama2 3 tahun lepas……kami suka makan kuih seri muka…dia suka makan yg bahagian pulut saya pula makan yg hijau je…jadi kita org akan share kuih sama2 hari2 . Saya kawan dengan bienda ni dah lama dari umur 13 tahun,duduk sebelah2 je dulu…dulu kat sekolah semua org nak kawan dan dekat dgn dia sebab dia cantik…pastu dia famous….hahaha saya pun sama nak kawan dgn dia sebab dia cantik manalah tau kan dapat aura cantik tu sikit😇(gurau je) tapi dia mmg baik,kita org rapat sampai baju sekolah pun kita org boleh share….semua masalah kami share sama2…cuma boyfriend je kita org x share waktu tu….cuma bila dah kahwin masing2 sibuk sebab ada komitmen dan kerjaya masing2.. . Dulu dia selalu marah saya sebab jarang masuk kelas sebab saya ni mmg sibuk kat sekolah,kejap kang main hoki,pastu bola baling,pastu dikir barat la,lompat jauh la…(macam2 la ko ni da) selalu dia sebut ayat tu….. . Alhamdulillah dah 22 tahun kami kawan,gaduh baik,gaduh baik…bila gaduh mesti tukar tempat duduk dlm kelas🤭…Apapun semoga sahabat saya ni diberi kebahagiaan dunia dan akhirat dan mudahan persahabatan kita kekal sampai ke nafas yg terakhir..❤️❤️❤️

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Posting yang dimuat naik, mendapat perhatian netizen serta mereka juga meninggalkan pelbagai komen di ruangan berkenaan.

Sumber : Instagram Nur Shahida

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*