Polis Tahan Suruh Berhenti, Rupanya Nak Selamatkan Kucing

Musim PKPB ni mungkin anda akan terkejut apabila polis tetiba minta anda suruh berhenti ketika memandu di Jalan Raya. Terdapat satu kisah membanggakan yang berlaku kepada polis dan pemandu kereta.

Tulis @ahmdfaiz12. Kisah pagi raya..polis tahan ingatkan ada buat salah, rupanya ada kucing dekat bonet depan kereta aku. Alahaiii cik meow kesiannya.

Nasib baik musim PKPB ini polis berkawal di plaza jalan raya. Sekatan Jalan Raya di Plaza Tol Jalan Duta selamatkan seekor kucing yang berada lebih 30 min dalam ruang enjin sebuah kereta dari kepanasan atau terjatuh di atas jalan. Polis yang melihat kelibat kucing yang berada dalam bahagian kereta terus memberhentikan kereta tersebut untuk mengeluarkan kucing tersebut.

Alhamdulilah Kucing tersebut berjaya dikeluarkan dan diselamatkan daripada terus terperangkap dalam kereta. Satu pengalaman yang mencabar buat kucing tersebut berada dalam kenderaan yang laju.

@ahmdfaiz12 Just nak ucap terima kasih pada #apm #pdrm #plushighway atas bantuan..sebelum gerak tu check la kereta korg dulu ye..selamat hari raya Aidilfitri #StaySafe guys!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*