Artis muda c3rai sebab suka kongsi masalah rumah tangga

Sejak kebelakangan ini semakin banyak kes perceraian melibatkan selebriti. Perkara itu turut mendapat perhatian Datuk AC Mizalyang turut bersedih di atas apa yang berlaku.

AC Mizal menegaskan perkahwinan bukan sekadar nafsu dan cinta semata-mata. Katanya lagi, kebanyakan selebriti muda kini terlalu obses dengan media sosial, malah ada yang berkongsikan masalah peribadi tidak kepada umum.

“Apa yang dapat saya simpulkan, artis muda yang terlalu obses dengan media sosial ini memberi ruang orang luar masuk campur rumah tangga mereka.

“Sebenarnya kita tidak perlu kongsi segalanya di media sosial kerana banyak uyang pura-pura. Bila kahwin atas dasar cinta, itu yang jadi masalah sebab cinta sebenarnya banyak yang berpura-pura,” katanya.

Berkongsikan rahsia kebahagiaan rumah tangganya selama 17 tahun bersama Datin Emylia Rosnaida,kepercayaan dan persefahaman adalah kuncinya, serta paling utama adalah bilik tidur.

 

“Rahsia paling utama untuk bertahan dalam rumah tangga adalah bilik tidur yang kemas sebab inilah tempat untuk berdua-duaan dengan isteri.

“Bayangkan kalau bilik tidur bersepah, balik kerja dengan kepada kusut, memang boleh timbul pergaduhan,” ujarnya.

Katanya lagi, suami isteri perlu menjadi kawan baik untuk berkongsi segala masalah tetapi jika masing-masing berahsia lebih baik tidak berkahwin. Diharap perkongsian AC Mizal ini boleh diguna pakai oleh pasangan muda untuk kesejahteraan rumah tangga.

sumber: rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*