“Nak Saya Tukar Hidung Baru Ke Baru Tak H1na?”- Siti Sarah

Isu mengh1na bentuk badan atau wajah orang lain sering dimainkan tidak kira siapa mangsanya. Hatta, selebriti terkenal juga tidak lepas dari terkena t0hmahan dan pengh1naan sebegini.

Baru-baru ini, penyanyi terkenal, Siti Sarah Raissuddin meluahkan rasa terkilannya apabila menerima kutvkan secara terus menerus terhadap hidungnya.

Tadi tengah scroll IG, ternampak @sitinordiana bercakap pasal b0dy shaming, di ig @mediahiburan. Dan ada yang bercakap pasal berat badan dan gigi dia..

Sarah sebenarnya dari kecil sampai hari ni masih menghadapi masalah yang sama iaitu orang pandang j1jik mengenai bentuk hidung saya.. Saya tak tahu macam mana nak suruh mereka berhenti!!

Jauh di sudut hati saya dah tak boleh hadam benda ni sebab saya pun hadap benda ni selama lebih dari 30 tahun. Lagi dan lagi saya hadapi benda sama pasal hidung, hidung dan hidung.

Nak saya tukar hidung ke baru tak h1na saya?? Bagitau dengan saya macam mana nak buat sebab … Allah bagi saya hidung ni.. Apa patut saya buat? Menangis?

Awak puas hati ke bila awak kutvk orang? Kalau awak berada ditempat saya, mungkin sekarang awak dah ada dalam wad g1la!!

Untuk pengetahuan, segala kutukan awak pasal hidung saya, satu keluarga saya baca, suami dan anak2! Tahu tak??

 

Antara komen rakan artis dan peminat:

 

Orang sekarang ni dah terlalu teruk bab-bab mengutuk fizikal orang. Terlalu ramai orang yang macam saya diluar sana mender1ta sebab kena kutvk dengan orang yang macam ni. Korang je yang tak tau. Ada manusia sekarang yang hitam hati dia, kutvk yang bukan-bukan pasal orang.

 

sumber: siakapkeli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*