“Saya Dah Start Masuk Tandas Lelaki” – Safiey Illias Mohon Ini Dari Orang Ramai

“Saya Dah Start Masuk Tandas Lelaki” – Safiey Illias Mohon Bagi Ruang Padanya

Baru-baru ini, usahawan k0smetik Safiey Illias telah menjalani pembeddahan membuang payvdara palsu atau implan siIikon kerana mahu tampil semula menjadi lelaki.

Namun, mungkin tertekan dengan peminat dan netizen meminta dirinya yang mahukan perubahan secara drasttik, dia tampil menjelaskan untuk memberi ruang kepadanya.

Menerusi Instagram miliknya, Safiey dia berhijrah bukan untuk menjadi seorang ustaz tetapi untuk kembali ke fitrah asalnya iaitu menjadi lelaki.

Menurut Safiey lagi, dia tetap manusia biasa yang berd0sa namun dia berjanji akan memakai pakaian lelaki walau kemana sahaja dia pergi, namun dia meminta maaf kerana masih membawa handbag.

 

“SAMA-SAMA KITA JADIKAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI. MAAF LA KALAU NAMPK SAYA PAKAI HANDBEG , TAPI SAYA DAH START MASUK TANDAS LELAKI,” – TULIS SAFIEY ILLIAS DI INSTAGRAM.

 

Malah, Safiey juga mengaku sudah mula menggunakan tandas lelaki dan meminta netizen agar memberi ruangnya untuk penghijrahannya kali kedia ini.

Selain itu, Safiey juga meminta maaf sekiranya melakukan kesilapan dan tidak mahu netizen berharap terlampau tingggi memandangkan dia masih mencari hidayah.

Dalam pada itu, perkongsian Safiey mendapat pelbagai reaksi positif daripada netizen dan reaksi negatif turut ada ditinggalkan oleh netizen yang lain.

Sumber : The reporter

kredit: celotehsaje

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*