“Suami Pula Tanya Tak Dapat Masuk Ke?” – Alyah Perjelas Persembahan Di Semi Final Muzik-Muzik 34

Gagal beraksi ke saingan Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL34) menerusi lagu Jutaan Purnama, Datin Alyah positif dan reda atas keputusan apabila 12 senarai lagu yang layak ke AJL24 telah pun diketahui pada saingan minggu ketiga Semi Final Muzik-Muzik ke-34, semalam.

Keputusan tersebut diumumkan secara langsung di TV3 dari Plaza Alam Sentral, Shah Alam.

Menyifatkan Jutaan Purnama itu sebagai antara lagu yang menguji vokalnya, Alyah menerusi kapsyen di entri IG TV turut berterima kasih buat para peminat yang menyokong.

 

”Alhamdulillah selesai tugas saya utk JUTAAN PURNAMA, sejak saya terpilih utk semifinal Muzik2 saya tak pernah putus berdoa semoga saya bole membuat persembahan yg terbaik utk Jutaan purnama.

”Saya tak nak ambik kira pendapat orng lain.Tapi pada saya ini adalah persembahan yg paling clean so far utk lagu yg sgt sgt menguji vocal saya.Bermakna Allah swt makbulkan doa saya. Alhamdulillah Allah SWT Maha Baik.

”Kepada @alyah4ever & semua fans

Terima kasih atas sokongan kalian.

mohon maaf atas kekecewaan yg kalian rasa, saya hanya wanita biasa yg mengabdikan diri kepada kerjaya,” tulisnya.

Pada masa sama, Alyah turut memaklumkan  dia juga sudah biasa berdepan dengan situasi tidak menang di dalam sesebuah pertandingan.

“Kalah tu dah biasa pada saya tapi klu menang tu mcm pelik skitla hehehe (sbb selalu masuk pertandingan jarang nak menang).

“Dulu masa belum kawen setiap kali habis pertandingan mesti mak saya tanya KALAH ke? Sekarang dah kawen suami pulak tanya TAK DAPAT MASUK KE?

”Nampak tak bertapa gagal dlm pertandingan tu pekara biasa pada saya. Jadi utk kes jutaan purnama ni serious saya ok ja.

”Mcm tak rasa apa apa plak, bukan sbb tak hargai tapi sbb redho…,” jelas Alyah panjang  lebar.

Lagu Jutaan Purnama ciptaan Hael Husaini, Omar K dan Ezra Kong dan Alyah sebelum ini pernah menjulang trofi Persembahan Terbaik menerusi lagu Kisah Hati dalam AJL edisi ke-26.

Foto: Instagram Datin Alyah

Kredit: MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*