‘Dia bl0ck kereta orang & minta duit, kalau tak bagi, dia follow kereta m4ngsanya’

Kecoh di Twitter mengenai tindakan seorang wanita yang memandu kereta Perodua Kancil meminta duit dari orang awam dengan alasan dirinya ibu tunggal dan memerlukan wang.

Difahamkan, kejadian itu berlaku di Shah Alam dan ada beberapa individu turut mengesahkan pernah didatangi wanita terbabit.

ASSALAMUALAIKUM. I just wanted to share with you something that happened to me while waiting to fetch my daughter today.

Around 1.30pm, tiba-tiba ada sebuah kereta (Kancil warna putih) block/park betul-betul di sebelah kereta I (opposite guard HSE). Then dia bagi isyarat suruh I buka tingkap kereta.

I tak syak apa-apa terus buka tingkap dan dia terus minta duit. Katanya tak kisah berapa saja yang I ada.

Dia kata dia ibu tunggal tetapi I dapat rasa pandangan dia sangat pelik. I rasa tak sedap hati dan terus tutup tingkap kereta.

 

Mujur anak perempuan saya dah ada di sebelah dan nak masuk kereta. Tak dapat.. So dia terpaksa alihkan kereta dia. Tetapi my daughter cakap, dia berhentikan keretanya di bus stop depan sana pula.

Bila kereta I jalan, kereta dia terus follow dari belakang. Tetapi nasib baik kereta dia tak lepas semasa di persimpangan lampu isyarat di depan

 

 

sumber: The reporter

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*